Ajatukset järjestykseen

Eilisen päivän hämmentävien uutisten jälkeen aivoni ovat käyneet ihan ylikierroksilla. Ja alkaa poskiin sattumaan tämä hymyily. Hymy on meinaan aika leveä nyt. 

Pohdiskelin alkuviikosta aikaa ja odottamista jälleen kerran. Itse olin kesaflunssassa ja väsyneenä kotona, mieheni puolestaan sairaalassa saamassa nesteytystä malarian aiheuttamaan nestehukkaan. Tuona hetkenä olin väsynyt. Niin kovin väsynyt. Mutta joku suurempi voima (you know who I'm talking about!) päätti armahtaa meitä ja päättää tämän yhden odotuksen. En vieläkään voi ymmärtää miten päätös tuli niin nopeaan. Ei sillä, valituksen sanaa ei minun suustani tule. Päinvastoin. 

Mutta kyllä tämä vähän vauhditti asioita. Olin niin tuudittautunut siihen ajatukseen, että minulla on vielä paljonkin aikaa järjestellä asioita. Yhtäkkiä onkin vain kuukausi. 

And then;


"I'm making a list about things we need to do when you're here."

"Take it easy love.."

Onneksi tuo toinen vähän hillitsee tätä minun ajatuksen juoksuani. Ei mutta oikeasti, minulla on jo lista. Montakin listaa. Esimerkiksi yksi asioista mitä pitää hoitaa jahka mieheni tänne saan. Eikä muuten ihan lyhyt lista olekaan. On myös listoja asioista, mitä pitää hoitaa ennen hänen saapumistaan. Esimerkiksi lista siitä, mitä kaikkea täytyy siivota ja käydä läpi. Ehkä ainakin sen yhden lipaston laatikon siivoan, jotta hän saa vaatteensa johonkin. 

Kirpputorille olisi laatikkokaupalla tavaraa matkalla. Onko vinkkejä pääkaupunkinseudulla hyvistä kirpputoreista? 

ps. Alkuviikosta tuli myös hyviä uutisia! Hain keväällä voimauttava valokuvaus koulutukseen ja sain paikan. Onnellinen myös siitä. 

pps. Ramadan alkaa muslimeilla pian. Haluaako kukaan kuulla siitä lisää?

ppps. Joku kyseli oleskelulupa prosessista, voin kertoa siitäkin jahka saan ajatukseni kasaan.

Kuva lainattu

2 kommenttia

  1. Mä katoin syksyllä sitä ohjelmaa, missä ne ihmiset käytti sitä voimauttavaa valokuvausta, ja se on kyllä kiinnostavaa! :) Mistä/Minkä koulutukseen sä löysit? Tuleeks se jo kuukauden päästä? :D Oispa hauska olla kärpäsenä katossa sun kämpässä kattomassa sun touhuamista. :D

    Hanna-Maire

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Menen Turun kesäyliopiston järjestämään koulutukseen :) Sieltä löytyi minulle parhaiten sopiva järjestely tällä kertaa. Enkä tiedä, onko tätä minun sekoiluani niin mielenkiintoista seurata :D Vähän sellainen tunnelma täällä on, että hurrikaani kävi pyörähtämässä. Ehkä tämä tästä vielä selkenee.

      Poista

Kiitos kun kommentoit! You just made my day a bit better.