Hyvä päivä

Meillä on ollut tänään ihan äärettömän mukava päivä! 

Piti ihan tulla kertomaan tarinaa, kun olen niin onnellinen ja iskä on vielä koulussa, niin ei voi hällekään asiaa hehkuttaa. 

Meidän päivä oli oikeastaan aika tavanomainen, mutta silti ihan taianomainen. Päivä ei alkanut kovinkaan lupaavasti, vaan levottoman yön jälkeen tytöt heräsivät aivan liian aikaisin. Aamupuurojen jälkeen leikittiin tyttöjen kanssa, pelleiltiin peilin kanssa ja varsinkin neiti A:lla oli hurjan hauskaa oman peilikuvansa kanssa. Mukavien leikkien jälkeen tyttöset nukkui pitkät päiväunet ja me iskän kanssa lahnattiin sohvalla telkkaria tuijotellen - ollaan katsottu Viaplaysta Kostoa, suosittelen! Tytöt heräsivät päiväuniltaan hyväntuulisina ja syötiin lounasta - bataattia, kesäkurpitsaa ja kananmunaa tänään

. Iltapäivällä käytiin tyttöjen kanssa työpaikallani tervehtimässä väkeä ja se teki hyvää. Olen onnellinen kun olen löytänyt moisen työpaikan. Olen alustavasti suunnitellut palaavani töihin elokuun alussa ja toivottavasti kaikki menee suunnitellusta, että se myös toteutuu. Olen mielelläni kotona lasten kanssa, mutta tavallaan kaipaan jo takaisin töihinkin. 

Töistä suunnattiin Prismaan. Olin eka kertaa tyttöjen kanssa kolmisin kaupoilla ja vähän jännitti. Ihan turhaan, sillä on nuo meidän likat vaan mainiota seuraa. Neiti A veteli sikeitä siskon olkapäätä vasten puolet ajasta ja loppuajan tytöt jutteli keskenään kovaan ääneen. Automatkatkin meni hyvin, vaikka olin yksin liikenteessä. Kotona iltapuurot naamariin ja leikkien kautta unten maille. 

Iltapalaksi tein vielä itselleni klassisen grilled cheese sandwichin - ei se terveellisin, mutta silloin tällöin aika herkkua. Rauhallinen iltapala ja virkkuutyö kun tyttäret jo tuhisee omassa sängyssään. Äitin luksusta. 

Ei siis mitään ihmeellistä, mutta ihanaa arkea. 

Kahta en vaihtais <3










Ei kommentteja

Kiitos kun kommentoit! You just made my day a bit better.